d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: night_fire ok yaparım aga bu sırada d guendez beenmediin şeyi sölersen düzeltmeye çalışırım:) Bu sırada pardon mod abi bilseydim yapmazdım:o Logo yerleştirmede ciddi problem var. (FB TURKUAZ iyi ama daha açık renk olabilrdi) :);)
_DiSsMaKeR_ Manisa home Kasımpaşa home(çizgiler oyunda görünmez ) çünkü opacity yüzünden oldu Kasımpaş Away GBO Gk
d.guenduez **Kasımpaşa Oftaş ve Manisa da logolar biraz daha küçük olabilirdi (Turkcell özellikle) İnter fena değil emeğe saygı :)**
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: night_fire Saol bi cevap wer 300 le mesajını 300 olmk üzeresin :D :D :D
F.Torres97 afedersin ama formaların cok cok kotu daha cok calısmalısın cizimler logolar yanlıs templerede dikkat et... kısaca cook calısmalısın eline saglık. Bu Arada Ben(F.Torres97)