cypriotmehmet arkadaslar pes 2008 i netten download ettim,fakat sonradan farkettim dil ve spikeri ispanyolca.butun sorunlari yamalarla hallettim fakat SPIKER sorununu cozemedim yardimci olacak arkadaslari bekliorum lutfen.... INADINA T_R_N_C
RICO_BKR Arkadaş doğru söylüyor ingilizce spiker yaması var oyunu ripli olanlar için onu kurabilirsin