trapdoor SE alex suratını mükemmel kapatmış evet arkadaşım haklısın... :) varsa başka screenshotlarda koyarmısın?
Ridvan19 ben bunları creation masterdan kendim yaptım. yama şeklinde değil, sizde isterseniz oyununuzdan güzel görüntüleri burda paylaşabilirsiniz.