sabriyi 2.sezon satabilirsiniz talibi çok oluyo.ilk sezon kullanabildiğiniz kadar kullanın.ben hasan şaş tan çok verim alamadım açıkçası.hakan balta hakikaten v.yaman dan daha ii gelişiyo.ara ara volkanıda kullanın küstürmeyin.orkun- aykut ,h.balta-v.yaman ı ilk 2 sezon küstürmeyin derim:)
İlk sezonda linderoth dan ii faydalandım frikikleri ona çektirdim ve lincolnden daha ii frikik attı kanımca..
song'u gerçek gücünde bulmadım ama ii yinede ilk 2 sezon idare eder sonra yavaş yavaş ii bi libero alma zamanı gelio.