Tabii ki , High seviyesinde ve en yüksek çözünürlükte daha zevkli..
Spiker olarak İtalyan spiker'i öneriyorum..(İng Olanı kullanıyorum :D )
Kamera ise Wide-Ball
Bu ayarlarda oyundan gayet güzel zevk alınır..
Top player'da oynarım her zaman en zevkliside o oluyor.
Taraftar sesleride yüklemedim..