Orjinal Mesajı Yazan: 0zan
ya bişi sölicem yanlış anlamayın ama o henry'nin yanındaki adam resimde hamile gibi duruyo... :D
Bence de:D:D:D Ama alınmayın sakın, emek güzel, her şey mükemmel. Çok güzel bir yama. Ölye süt çocuğu gibi formayı içine sokunca gıcık oluyorum:D:D:D SAğolasın kardeş...