gsDavidBeckhamgs Bu Yamamıs Sayesinde Oyunumuzdaki Reklam Panoları Güncellenio! İzinsiz Yayınlanamaz! Emeğe Geçenler: 1-)gsDavidbeckhamgs 2-)Bigben3 http://rapidshare.com/files/74297294/new_adboards.rar
.Hakan. ufak tefek hatalar var mesla avea ve vestel yazisi yere çok yakın reklamlar birbirine çok yakın bide nike ambleminde boyutlarla oynarken bozulmaya uğramış ama onun dışında güzel olmuş. elinize sağlık.
burakcano arkadaşım bu resimelrde görünen saha yaması ve forma yamalarını nasıl yaptın varsa linkini atarmsıns
bigben3 arkadaşım bu resimelrde görünen saha yaması ve forma yamalarını nasıl yaptın varsa linkini atarmsıns saha yamasini MonkeyDragon programiyla yaptim . formalar icin de konu acmistim : http://soccercenter.net/forum/konu/97337/Fifa-08-Salinik-Forma-Patch-Goruntu-Ayarlari nsl yuklenıyo cretioan master gerekıyomu? hayir creation master'e gerek yok setup dosyasinin icinde kurulumu anlatan dosya bulunmaktadir.
0zan Beyaz renkte olan panoların çok sık yanyana gelmesi oyunda kötü bir görüntü yaratıyor, ufak tefek bazı hatalar da göze çarpıyor ama yine de iyi çalışma,çalışmalarınızın devamını bekliyorum...(Emeğe saygı)
sadosum arkaşlar verdiğiniz yamayı fatbhbuilder oyuna aktardım ama oyundan atıyor unutmadan söğleyeyim zdata_51.big dosyasını kopyala yapıştır yaptım kaydettim sonra fatbhbuilder çalıştırdım oyuna girdim tam açıldı daha sonra hata mesajı vermeden oyundan attı 5 kere denedim ama atıyyor neden acaba çözümü nedir
bigben3 hata mesaji vermeden oyundan atma nasil oldu tam olarak anlamadim :S oyuna bir zarari yok yamanin baska bir yamayla cakisiyor olabilir tam emin degilim
sadosum oyunda sadece türkçe yama var artı 4 yada 5 tane forma başka bir yama yok vallaha kardeş yazdığınız herşeyi yaptım sen açıklamalı anlatsana şu olayı
Jeffrey Nero Hardy arkadaş her ligin güncel reklam panolarını yapsaydınız ya birde creation masterda reklam panoları indircemde yardım yokmu