Merhaba...
Ben Bir Arkadaşımdan Fifa 07 Seazon 2008 CD'Sini Alıp Bilgisayarıma Yükledim.Fakat Bu Oyun Hakkında Bir Kaç Sorum Var.
1. = Bu Oyunda Fenerbahçenin Turkuaz Forması Varmı ? Varsa Nasıl Açabilirim.
2. = Bu Oyun İçin Yamalar Varmı ? Varsa Nerede
****