Misery_Lq "Agnitum Outpost Firewall" ile,Mozilla'yı yanlışlıkla engelledim..Ve şimdi düzeltemiyorum:) "Columns"a tıklayınca çıkan seçenekler..
..Nicklas.. Valla programı kullanmadığım için bilemeyeceğim fakat; Programı sil Kayıt Defteri'nden girdileri sil tekrar yükle. Belki olur. (: