Rooney_C.Ronaldo Arkadaşlar sonunda bu sorunu çözdüm en iyisi gidin bir logitech dual action gamepad alın 47 lira ama değiyor tam 20 kez düştü ve hala süper çalışıyor en iyisi bu:cool:
hangmaneagle onu yapmaya gerek yoq gamepad inin ismini değiştir ayarlardan olsun bitsin benim ki frisby die bir markanın balkondan düşktü daha kullanırım sağlamlğk sorun deil bence en azda 100 kere düşmüştür bizim komşuların bebelerini eli kolu rahat durmuyor
Rooney_C.Ronaldo Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle bizim komşuların bebelerini eli kolu rahat durmuyor hahahahah:) :) :)