alkanweb arkadaşlar ben bursa yıldırımda oturuyorum 1024 mblık ekrankartım var almöak isteyen şanlı arkadaşlara satarım 750 hardiskte satıyorum
m3m0Li eğer satıyosan özelliğini fln yaz da herkes iyice anlasın bi de 750 ytl istiyosan konuyu sil bence :D
gsDavidBeckhamgs Orjinal Mesajı Yazan: m3m0Li eğer satıyosan özelliğini fln yaz da herkes iyice anlasın bi de 750 ytl istiyosan konuyu sil bence :D Oha Yuh Höhhhh:eek:
blackman77 Orjinal Mesajı Yazan: alkanweb arkadaşlar ben bursa yıldırımda oturuyorum 1024 mblık ekrankartım var almöak isteyen şanlı arkadaşlara satarım 750 hardiskte satıyorum :D :D yiiiiiiiiiiiiieeehhhh ben de klavyeyi satıom minton multimedia :D :D :D 450 ytl :d :D
AzRaEL_18 :):) valla adamım bulmuşsun 1gb lik ekran kartı satıosun kafayı yemişsin heralde demeqqi ii bişe değil ekran kartı yoqsa satılırmı o yha :):)
cimbomlu45 sattığın ekran kartı tam olarak hangi model 1024 mb peki kaç bit çekirdek hızı kaç ya bunları da yaz yada modelini yaz biz bulalım özelliklerini
samet91 Orjinal Mesajı Yazan: AzRaEL_18 :):) valla adamım bulmuşsun 1gb lik ekran kartı satıosun kafayı yemişsin heralde demeqqi ii bişe değil ekran kartı yoqsa satılırmı o yha :):) adam gibi yaz lan k yerine q kullananlara etmediğim küfür bırakmam :mad: :@