Ben Fifa 07 Seazon 2008 Oynuyorum Bir Arkadaşımdan CD'Sini Alıp Yükledim 2 Şey Sorucam.
1. = Bu Oyunda Fenerbahçenin Turkuaz Forması Varmı ? Varsa Ne Yaparsam Gelir.
2. = Bu Oyun İçin Yamaları Bu Başlık Altında Toplayabilirmiyiz Ya Da Ban Bu Oyun İçin Yamalar Varsa Gönderseniz.