Raqu eL_ YA ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM OYUNDA CS DOSYASI YOK BİRİSİ KENDİ CS DOSYASINI UPLOAD EDİP KOYABİLİRMİ LÜTFENN ÇOK LAZIM!!!1:confused: :( :(:(:(:(
kurdt 18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır. Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır.
Raqu eL_ ya arkadaşlar topice bakın lütfen yardım edin ya ses duymak istiyoruz cs dosyasını upload etsin birisi ve bize linkini söylesin lütfen
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: takanyerlikaya9 ya arkadaşlar topice bakın lütfen yardım edin ya ses duymak istiyoruz cs dosyasını upload etsin birisi ve bize linkini söylesin lütfen Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry 18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır. Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır. Başlığınızı düzeltirseniz...
kaanylc arkadaşlar cs dosyası olmadığı için master lig açılmıyodur bendede bu sorun vardı img klasöründeki cv_0 dosyasını kopyalayıp aynı yere yapıştırın sonra adını cs yapın