onergs selam arkadaslar ben pes 6 aldim ama oyun cok yavas yani cok cok yavas bunun icin ne yapmaliyim lutfen yardim tsk
serginho_20 ilk önce konu baslığını hemen değiştir yoksa konun kitlenir soruna gelicek olursa oyunu kurduğun yerde setting ordan display sekmesine gelip quality ayarını low yaparsan düzelecektir kolay gelsin bol pesli günler:D