Arkadaşlar diğer sorunu hallettim ama bu seferde oyuna tıkladığımda siyah bi ekran donup kalıyor alt+F4 yapmak zorunda kalıyorum oyunumu ripli olarak indirdim daha spikeri eklemedim acaba ondan olabilrmi bazı yerlerde okumustumda Pc Özellikleri
1 gb ram 3.00 ghz windows pro.
Asus extreme AX550 512 mb ekran kartı
v.s yani özelliğimde fena sayılmaz ama anlamadım arkadaşlar bi bilgisi olan yardım edebilr mi ??