saydam selamlar arkadaslar.. Bir kardeşimizin bilgisayarına PES kurdum hersey iyi güzel calışıyor oyunda sorunsuz calışıyor ancak seste titremeler var. pıtırt pıtırt ediyor sanki cızıltı var gibi süreklide olmuyor ama yinede hoş bir durum degil.. böyle birsey duyan veya çözebilen varmı acaba aranızda ?
kringe hopörlörden olabilir kardeş ya da oyunudan bilmiyorum benim bi arkadaşıma pes 6 da oldu oyun değiştirdi sesler gitti bendede pes 6 da oluyodu hopörlörlerimi değiştirdim düzeldi(bilgisayarım vista bu arada):)