batukan61 yarın saat kac gibi koymayı planlıyosunuz 00:00 veya 00:30 olma ihtimali war mı?? tekrar ayni mesajı yolladıım ıcın kusra bakmayın çok heycanlı ve sabırsızım:D anlayışla karşılarsanız sevinirim:)
recoba_20 ewt bı acıklama ıyı olurdu bu gece yarısı 12 den sonra yayınlıcakmısınız.yoksa yarın gunduzmu yayınlanacak ona fgore gece yatmayıp beklerım..
batukan61 heralde yamayı yapanlar yamayı yayınlamak ıcın son hazırlıkları yapıyolar cewap gelmedigine gore:) (isallah oledir.) tek bi cevap beklıom ona gore yatıcam.00:00 00:30 gibiyse bekleriz o sorun degil
batukan61 evet bu saatlerde aktarım hızı 100 den aşağı olmuo yama da bitmiş daha ne eksiği war anlamadım
AYANCIK 0ralarda acıklama yapıcak bır yetkılı y0kmu beklıyz eger verılmeyecekse bu gece bsuna beklemeyelım
Denizimo **Sabredin Sabredin Sabredin....Yama kesinlikle bugün çıkıcak ama saati şuan için belli deil...Yamanın çıkması konusunda şüpheniz olmasın bugün çıkıcak dediysek bugün çıkıcak..Çıkış Saati Belli olduğu zaman sizlere belirticez.**