bunun ezilme ile bi alakası yok tamam türk bayrağını asma yapmam ama gs fb bjk vb takımları türk bayrağı ile bir tutmanız saçma sonuçta gs sahasını oyununa koymak isteyen biri gs yi sevdiği gönül verdiği için koyuyor yani bu ona yada takıma saygısızlık değil mümkün olsa ben bu taraftar sahalarının takımlar için özel olarak yapılan patchlerde de bulunmasını isterim
şöyle ki bjk nın içinde türk bayrağı olmayan bi resimi bulup şuan kiyle değiştireceğim (varmı bilmiyorum olmadı kartal resmi filan koyarım)