ne alakası var güreş turnuvasıyla veyahuta pozisyonla burda oyunun grafikteki hataları göze çartpıo işte...
sende olmaması bende olmıyacağı anlamınada gelmıo ayrıca oyunu full özellikleriyle oynuyorum..
artılarını sölediğimiz gibi eksilerinide söleyelim...