Laruzh Arkadaşlar Pes 2008'i ripli olarak indirdim resimde olduğu ama yüklemek için setup'a tıkladığımda bilgisayar kendi kendine rest en az 20 kez denedim ama olmuyor nedenini bilen war mı acaba yardım edebilrmisiniz lütfen _????