D3adLyBLoW Beyler ben Pes 6 türkçe spiker full u yükledim herşey tamam da... Oyun içerisinde hiçbir hata yok gayet güzel dil de türkçe.. fakat tam oyuna başlarken kadroları gösteririken oyundan atıyo beni neden acaba lütfen yardımmmm