bir kaç maçç yaptıktan sonra bi valencia maçına gelmiştim şampiyonlar ligi ilk yarı bitti ikinci yarı için maça gir dedim oyundan attı ve C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007 .... hata yüzünden kapatılıyor falan dedi tekrar girip yine valensiya maçında oldu nedeni nedir nasıl çözerim sorunu