saol arkadasım eline sağlık ama benim bir sorunum var dosyaları import ediyorum (önce afs dosyalarının boyutunu artırmam gerekti)
ama oyuna girince skorbordu ve zamanı sol tarafa aldı ama resim görünmedi 3 tane çiz gibi birsey gorunuyor.........bi hata mı
yapıyorum acaba.......