doublefirat scn logosundan saha yaptım isteyen kullanabilir cv_1.img dosyasında stadiums_47.bin dosyasına import edilir training modundaki sahadır işte ssler http://img127.imageshack.us/my.php?image=adszuj3.png http://img404.imageshack.us/my.php?image=adszsrn3.png http://www.speedyshare.com/753472704.html eğer daha güzel logolar bulursanız yapabilirim örn: gs fb bjk milan barcelona vs. http://soccercenter.net/forum/konu/97180/pn/1/pp/10/sm/1100751
doublefirat arkadaşlar eğer özellikle istediğiniz bi logo varsa burada paylaşabilirsiniz gs bitti ben şu an bjk yı yapıyorum fb de var sırada