Rövans Zamanı
Barcelona Cam nou de Milanı ağırlıyor işte kadrolar...

Ve maç başladı...

Fazla sölenecek bişi kalmadı artık..Önümüzdeki sene Kupa bizim olacak kimsenin şüphesi olmasın...
Maçtan sonra teknik direktör fatih hoca Scn Mikrafonlarına şöle konuştu..:
Spiker..:Geçmiş olsun diliyoruz gerçekten müthiş bi barcelona izledik ancak son vuruşları yapamadıgınız neler düşünüyosunuz..
Fatih k..:Teşekkür ederim ben bu maçı kaybetigimizi düşünmüyorum bence maçı verdik Milana Çnk çok fazla kaçırdık kalecileri adeta devleşti.Milana karşı bu kadar çok gol kaçırırsanız sonuç kaçınılmaz oluyor.Oyuncularımı kutluyorum biz bişey kaybetmedik aksine bi çok şey kazandık bundan sonra dahada dikkatli olacagız..
Spiker..:Peki Görevinizden istifa edeceginiz yönünde haberler dolanıyor bu konuda ne düşünoyorsunuz.
Fatih k..:Bu tür haberler herzaman yapılır ancak hiç bi gerçekçiligi yok.Ben sözleşmem bitene kadar görev kalmayı istiyorum.Başkanımızla oturup konuşuruz ancak şuan önümüzde zor lu lig maçları var onlara konstre olup ligi almak istiyoruz taraftarımız bizden en az 1 kupa istiyor bunu vermeye çalışacagız.
Spiker..:Peki son olarak Benzama transferi konuşuluyor.bunun Hakkında ne diyosunuz.
Fatih k..:Şuan Transferle ilgili bişey konuşamam sezon sonu olunda Gerekli yerlere takviyeler yaparız ancak şu yada bu diyemem.Teşekkür ederim.
Spiker..:Biz teşekkür ederiz.