Kariyerimiz kaldığı yerden devam ediyor!!
Barnebeu'da Atletico Bilbao'yu 2-1 devirdik..(Önemli maçların ss'sini koyacağım bunu sözle ifade ediyorum..)2 golde nisterlooy'dan
___________________________________________________________________________________________________________________
Buda Deportivo maçı süper oynadık..
