Saat 02.00 ve işlerim daha yeni bitiyo eve yeni geldim düşünün ya:(
Herkeze güzel ve mutlu yıllar dilerim.:rolleyes: :o
Nys arkadaşlar yarın bu konuyu aramızda konuşalım ve 1 arkadaşımızı aramıza alalım.
Arkadaşlar msn adreslerinizi bize bildirirseniz size daha kolay ulaşabiliriz. Yarından itibaren artık kariyerimize devam edecegiz.