Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
Maç ekranında hangi seçenekleri kullanıyorsunuz? Bizimle paylaşın, bakalm kimler nasıl izliyor maçları. Benimki :
Görünüm : Ekranı böl (benimtakım ratings - rakiptakım formations)
Maç Hızı : Full
Görüntü Hızı : Full
Replays : Yok
İzlenim Modu : Önemli anlar
Görüntü Modu : Tam ekran
maçlar 2-3 dakkada bitiyordur heralde:D
benimkisi
Split View: (Overview-Valencia Ratings)
Maç Hızı : Full
Görüntü Hızı : En üst seviyenin bir altı
Replays : Yok
İzlenim Modu : Önemli anlar