kaanylc arkadaşlar pes 2008 oyuncular 1 maça çıkıyor ve yoruluyorlar diğer maçta ise hiç koşamıyolar bunun 1 çözümü varmı
av.korkut hadi canım... iki mac yapamayan futbolcu olurmu... her mac takımı yenileyecezmi... ideal kadro olmuyo hiç...