kaanylc arkadaşlar pes 2008 de oyuncuya kendi yüzümüzü eklerken zoom yapmak için 'rs' tuşuna basmamız gerekiyor o 'rs'tuşu hangi tuş oluyor
BuLuTJackSp. bak psp koluyla oynuosan bılmıom ama var eğer yok settingde ayarlaman lazım sorun yasıosan bulut_oz5@hotmail.com ekle