beyler neden soru soranlara hiç cevap vermiyosunuz?... valla bilsem verirdim..ama aynı şeyi ben de yaşıyorum... img dediğiniz dosya ne ya??? arıyorum yok!.. bulamıyorum cinnet geçircem burda.. insan tam olarak nerde olduğunu falan yazar... benim gibi bulamayan bi arkadaş daha yazmış da cevap yok... img nerde!