teşekkürler arkadaşım ama. (indirdiğimiz rar dosyasını klasöre çıkartıyoruz. afs explorer ı açıp "File" sekmesinden "Import AFS file" a tıklıyoruz. "Dosya türü" nü "All files" olarak seçip "img" klasöründen "cv_0" ı açıyoruz. çıkan soruya hayır diyoruz. daha sonra "Action" sekmesinden "Import folder" a tıklayıp rar dan çıkardığımız klasördeki "cv_0" klasörünü seçiyoruz. çıkan soruya evet diyip oluşturacağımız dosyanın adını "cv_0yeni.img" olarak yazıyoruz) diye bir kısmı böyle olan bölüm bölüm var ya. ben oluşturacağımız dosyanın adını derken neyi kastettiğini anlayamadım. Yani nasıl bir yeni dosya oluşturacağız. yardımcı olursan