QURTULUSH arkadaşlar pes6 da bayaaa bir gol kaydedebilioduk ama pes2008 de sadece 20 tane kaydetebildim :confused: sorun bendemi yoksa herkesde öylemi oyun öyleysen acaba yaması varmı? yardım pls:confused:
hacihoca evet fener kimmiş galaasarayla aynı keseye koyuyolar gitsinler onlar süper ligde ibb'ye yenilsinler.
Polat...Alemdar Orjinal Mesajı Yazan: crdsa evet maalesef en fazla 20 tane. Enes iyi misin? doğru 20 TANE...
cimbomlu45 ben bakmadım kaçtane olduğuna ama 20 ise daha eski gollerin kaydedilği kalsörün adını değiştrip yeni kayıtlar yapabilirsiniz
ScRyedd **Valla arkadaşlar daha 20 tane kaydetmediğim için bilemiyorum :D ama oda baya azmış yaf :D**
mclaught golü bence kaydettikten sonra fraps programı ile avi ye cevir hem oyuna girmek gerekmez golü izlemek için.Sonra sil gitsin
uurture Ben 15 tane olduktan sonra ayrı bi klosöre atıyom tekrar 15 yapıncaya kadar kaydediyom silmek gerektirmiyo benim için...