Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: utkufb
Alıntı:Im the PC user.
>
> *pes2008' s goalkepers are very stuped. (very big problem)
> *most corner shots be a goal. (very big problem)
> *online lag problem (4096 kbye/sn int. ?)
> *auto save problem
> *boal phsyics problem (slow, fast,slow mosion- not direct mosion)
> *replay problem (pes 6 replays is very good than pes2008)
> *camera angle problem (There s no adjusting camera angle)
>
> konami when time release overall pacth for PES2008 PC ?
-bence kalecilerin zeka seviyesi yerinde (high da oynuom) her topu tutmasını bekleyemezsn. hatta çok nadir topu ıskalama gibi hatalar yapsalar daha iyi olur diyorum. gerçekci bi oyun istiyorsak bu kalecileri çekmek zorundayız bence. ama hava topları kesinlikle düzeltilmeli kornerlerden ondan çok yiyoruz
-replay lerin takılmalar dışında ne problemi varki? pes6 da çok kısa atakların gelişimini göremiyorum derdim ama şimdi güzel olmuşlar ah bi de kasmasa
-ben joystick kullandıım için autosave problemim yok PPjoy die bi program da çözüyordu bunu galiba
-kamera açıları düzenlenmeliydi neden böyle yaptılar (bence oyun yetişmedi patcle filan gelicek veya 2009 da)
-online lag probda konaminin suçu olduu kadar ttnet in de var. unutmaki avrupada internet hızları 24mbps. bizdede inşallah ocak ayı civarında vdsl2 gelicek (fiyatları da bi güzel olur heralde)
Autosave Hatasını Gidermek İçin Yada Herhangi Bi Hata İçin patch Yüklemek Bile Başlıbaşına Bir hata. Bizim İnternetimiz var Her Şeyi İndirebiliyoruz, Ya İnternet Bağlı Olmayanlar Napsın ? Pes Save Sorunun Çözmek İçin Joystick Almak Zorundalar Yoksa Sağdan Soldan Patch Bulcam Diye Uğraş Dur....
Bencede yukarıda yazılan maddelerin hepsinde az-çok da olsa hata var. Autosave özelliğini PC ye koymak ne kadar zor olabilir ki. Ben bu oyunu devamlı klavye ile oynarım.
Kornerlerden fasolu kaleye atılan topların çoğu özellikle online oyunda gol oluyor. Online da lag yüzünden kaleceiler topu takip edemiyorlar. Bu nedenle çok gol yedim. Kalecinin sağına soluna çarpıyor toplar. Özellikle online da ceza sağasının ortasından yandan gelen topu kaleye doğru tokatladığını gördüm kalecilerin. Bundan daha fazla aptallık olur mu?
Bende biliyorum ki low da oynamak oyunda fiziksel hatalara sebep oluyor. Low da komut akışıyla oyunun fizik akışı pararlel gitmiyor. Ama konami oyunun her modunda oynanabilirliği üst düzeyde tutmalıydı. Oynanbilirlik oyunun çözünürlük moduna göre değişirmi? Bu çok saçma olur fakat konamide oluyor. Çözünürlük düştükçe yani high moddan low moda doğru indikçe oyunun oynanabilirliği önemli bir biçimde değişiyor. Bence bu bu başlı başına büyük bir hata (oyun hatalı değil siz low da oynuyorsunuz da ondan hatalı diyenlere söylüyorum), oyunda grafik, çözünürlük düşsüsn ama bununla oynanabilirlik arasında ne alaka var?
Online da diğer ülkelerden yüksek bağlantı hızlarıyla bağlandıkları görüşüne katılmıyorum. Online oynayanlar bilirler yabancıların çok azında yüksek internet mevcut. Biliyorsunuz search yapınca kişinin solunda O kişişe ait bağlantı hızını gösteren 3 aşamalı bar mevcut. Bir çoğunun bağlantı hızı yerlerde sürünüyor. ben oynarken genelde internet hızı full gösteren yabancıları seçiyorum. Onlarda lag daha az oluyor.
Umarım PC için çıkaracakları patch da bunları düzeltirler.