ARKADSLAR BEN FIFA 08 DE IKI SORUN ILE KARŞILALIYORUM YARDIM EDERSENIZ COK SEVIIRM.
1. MAC İÇİNDE BIRDEN RAKIP OYUNCULAR YOK OLUYOR BEN TEK BAŞIMA OYNUYORUM 2 DK OLUYOR BU YADA TOP OYUNDNA CIKINCA DÜZELIYOR BU RAKIP TAKIMADA BANADA OLUYOR BU NEDNE OLABLIR EKRAN KARTIM ATİ 9550 GÜNCELLSMIDE YAPILMIS REM 512 MGB.
2. BU SORUNDA SANIRM HERKESTE VARDIR KARIYER LIGDE BIRNCIIYM ECC DE FINAL OYNUYRM TRÜBÜNLERN BOMBOŞ YADA YARI DOLU
SATDİUM MENAGERIMDE 10 YANI UPGRADE ŞANSMDA YOK NEDNE OLUYOR ANLAMIYRM YAMASI VAESA BI SÖLETIN . ÖNEMLI OLAN 1. CI YAZDGIM SORNCOK MAC KAYBETIM BU YÜZDEN=)