silvester Arkadaşlar ben oyunda ekranı küçltemiyorum alt+enter yapıyorum olmuyor tekrar ekranı kaplıyor küçüldüğü zamanda oyuna geri dönülmüyor bunu nasıl çözebiliriz
Venom Forum kurallarına göre konu ile ilgisiz başlık yazmak yasaktır. Başlık bir seferliğine düzenlenmiştir, bundan sonra açacağınız konularda forum kurallarına özen gösterirseniz seviniriz.
BuLuTJackSp. Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Başlat'a basarsan pencere moduna geçer, tekrar büyütmek istersen bildiğin Ekranı Kapla'ya bas. Bu kadar basit