Bjk ile oynuyorum.Şampiyonlar ligine katılmayı başardım ligtede 4 5 maç yaptım.Bir lig maçında bi baktım tüm oyuncular ine olmuş. ve squad ekranında forma numara verebildiğim change tuşuda yok.Gerçi onun olmaması nedeni tranfer windows bitmesi ama birden nasıl ine oldu hepsi anlamadım.