fersah_85 yama yapan arkadaslara sesleniyorum eger bunun üzerine düşülürse süper olur.ah bi bilsem yapmayı...:(
hector_el_father bence bu sitede bunun bi ustası vardır.belki pes 2008 de falan yapıyodur.acaba fifa da yapan varmıdır?