Hqmi Arkadaşlar ben Trabzondayım,yeni kariyer açtım.Ligde 6 maçtır galibiyet yüzü göremedim.Bana taktik ve antreman önerisi olan varmı?Forumdaki antremanı kullanıyordum.Oyuncular onda çok sakatlanıyor:)Taktik de artık işe yaramıyor:)
doktor616161 ARKADAŞLAR BEN FM 2008 DE TRABZONDAYIM AMA HANI TAKTIGI UYGULADIYSAM KAZANAMIORUM BANA HANGI TAKTIGI KULLANACAĞIMI VE NEREYE HANGI ADAMLARI KOYACAGIMI SÖLERMISINIZ....HEEE BIDE CELALEDDIN GIDIO SADECE MUSTAFA KECELI KALDI ONUNDA YEDEĞİ YOK BANA DEFANS SOL KANAT ADAM ÖNERIRSENIZ COK MAKBULE GECER SIMDIDEN SAOLUNNNN..........
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: doktor616161 ARKADAŞLAR BEN FM 2008 DE TRABZONDAYIM AMA HANI TAKTIGI UYGULADIYSAM KAZANAMIORUM BANA HANGI TAKTIGI KULLANACAĞIMI VE NEREYE HANGI ADAMLARI KOYACAGIMI SÖLERMISINIZ....HEEE BIDE CELALEDDIN GIDIO SADECE MUSTAFA KECELI KALDI ONUNDA YEDEĞİ YOK BANA DEFANS SOL KANAT ADAM ÖNERIRSENIZ COK MAKBULE GECER SIMDIDEN SAOLUNNNN.......... eduardo ,matias cahais ucuz ve ts'ye geliyor.
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: asamoah gerçekten işe yarıyomu Sorun banamı bilmiyorum ama eğer banaysa işe yaramayan taktik ve antreman pakedini niye veriyim gerizekalımıyım ben!!
karems Bu ne asabiyet eren ya sakin ol biraz. Arsenal die bi taktik var bütün takımlarda işe yarıyor.