Arkadaslar sonbahar ile oyunlarda bi patlama oldu sizce 2008 in en iyi fps oyunu hangisi (anket ekliyemedim)
CALL OF DUTY 4
CRYSİS
GEARS OF WAR
LOST PLANET
(Bence hepsi çok süper yeni ekran kartını bu oyunlar için alıcam hepsinide oynıcam internetten biraz bu oyunları araştırın o zaman bilgi edinirsiniz ve belki sizde oynarsınız)
iyi günler