Aslında, golün Ümit Karan'dan olması sadece tesadüf. Yok böyle bir gol demişsin(Bir de Ercan Abi demiş), o da benzer tipte bir golü göstermiş. Benim merak ettiğim, Ümit Karan değil de Ronaldinho'nun(isim sallama) benzer bir golünü koysa, tepkin aynı mı olurdu?(Alex mi Ümit mi daha iyi diye sormak burada tamamen yersiz, kimin daha iyi olduğunu çoğu kişi biliyor bence zaten)