03Gs1905 Ahanda aynen böyle olurdu...! http://www.youtube.com/v/QvizDaX9e_4>http://www.youtube.com/v/QvizDaX9e_4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan Benim skoda"ya böyle birşey yapsak, araba zıplar heralde :D Araba zıplasa gene iyi.İçinden sende zıplar tavandan çıkarsın alimAllah.. :D
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: bandobras kapıyı kapasa herhalde camlar patlar:D:Dbirde adamın saçları sesdenmi dalgalanıyor öyle? Havada basiyodur o ondan dalgalaniyodur :D