d.guenduez **Arkadaşlar benim önemli bir sorunum var CD Lİ de denedim CD SİZ de denedim eskiden oluyordu ilk defa cd yi çıkarınca hata vermeye başladı nasıl giderilebirilir yardımcı olursanız sevinirim:)**
BuLuTJackSp. Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Arkadaşlar benim önemli bir sorunum var CD Lİ de denedim CD SİZ de denedim eskiden oluyordu ilk defa cd yi çıkarınca hata vermeye başladı nasıl giderilebirilir yardımcı olursanız sevinirim:) deha kardes msnde solerim