Denizli'li futbolcular her pozisyonda kücük cocuk gibi aglayip yakindilar. Ama en cok uyuz oldugum Suleymanou bize karsi panter kesiliyor. Aslinda karpuzcunun teki. Deivid'in sutunu nasil cikardi.
Bizim pozisyon kesin penalti. Ofsayt pozisyonu hakem icin cok zor.
Eger Yasin kendi kalesine atsaydi heralde mac öyle biterdi.
Takimda Selcuk haric hemen hemen herkesi begendim. Ali Bilgin beni sasirtti. Ilhan Parlakla beraber yalnis transfer demistim. Ama iyi oynadi. Selcuk gerizekali, onu oynatan dahada akilsiz. Adam kalemizin dibinde calim atiyor.
Artik dört gözle derbiyi beklicez ;)