:) Güle güle kullan arkadaşım
Sana bir tavsiye;driver olarak ya kendi CD si varsa onu yükle;
Ya da nvidia nın sitesinde "download drivers" tan 8 series i şeç oradan zaten ilgili şeyleri seeçersin.Bu sitedeki driver lar nvidia nın onayından geçmiş yüzde yüz stabil çalışan uyumlu drive lardır.Bunu neden diyorum şayet kendi CDn den yüklediğinde performansı yeterli olmazsa bunu denersin katkısı olacağına eminim.
Driver ını yüklemek çok + kazandırıyor.Xp nin tanıdığı şekilde olursa drive ryüklemezsen biraz daha düşük performans oluyor bunu ben çok bariz farkettim.