Evet Panionios maçından sonra röportajları izleyenler Hakan'ın açıklamasını görmüştür heralde. Sezon sonunda takımı bırakacağını, Euro 2008 de Terim alırsa oynamak istediğini, büyük ihtimla yurt dışına gideceğini söyledi. Ama bence bu kadar basit, bu kadar kolay bir kararla bırakmasını anlamıyorum. Bunca söylenenler, taşlamalar, istemeyenler demek Hakan'ı GS'den ayırmaya yöneltmiş. Haberi duyunca şok oldum, onu sevmeyen kesime inat Milli takımda ve GS'de devam edeceğine inandım. Hatta bazı açıklamlarında önceleri futbolu GS de bırakacağını söylüyordu. Demek geldiği avrupaya tekrar gitmek daha cazip geldi. Özellikle Galaxy'den gelen teklif sonrası.. Neyse umarım sezon sonu her iki taraf için de hayırlı olur.