o progam fifa'nın data base 'inde değişiklik yapmaya yarar. fifa'nın kurlu olduğu yerde data>cmn içinde fifa yyazan bi db var onu açip microsoft access 'e çeviriosun(nasil çevrilceği hakkında forumda bilgi var) sora çevirdiğin dosyayı açiyosun ve üzerinde değişiklik yapiosun. en son değişilik yaptığın dosyayı yine uni.db ile fifa db sine import yapiosun.