halikarnas1970 Bütün ayarlar en üst seviyede oynuyorum, yalnız maç penaltılara kaldığında resmen ağır çekime dönüyor oyun. Çok feci yavaşlıyor (ekran kartı takılma şeklinde değil yani bildiğimiz ağır çekim) bu sorunu yaşayan varmı ya da çözümünü bilen...
halikarnas1970 Ekran kartım 8600 gt.. Benim sorunum sadece penaltı atışlarında, oyun içinde gram takılma yok yalnız çok enteresan..