Vllah arkadaşlar ben Crysis i bitirdim
o bölüm geröekten çok karışık yer çekimi olmadığı için yön bulmak gerçekten çok zor . Yşil yaratıkları yakınınıza yaklaştığında boğup öpdürüyorsunuz ama o robotlara binenleri yakalamaya çalışmayın sonuç iyi olmuyor.
Bu arada oyunun ikinci versiyonu da var galiba çünkü oyunun sonunda devamı gelicekmiş gibi bir hava var.
Şuda olabilir ben oyunu normal modda oynadım şimdi daha zorunda oynayacam senaryo farkı olabilir.
Onu merak ediyorum