bstbckayktcn **Arkadşlar kim ne derse desin bende bir FİFA tutkunuyum....ama şu da ayrı bir gerçek hiç bir FİFA sersinde PES serisndeki gibi bir gerçek oyun görüntüsü ve oyu nakışı yok....fifa bunu bi tamalasa o zaman satış rekorları kırar ama....**